Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2011

Στην υγειά μας!

Καλώς ορίσατε στο ιστολόγιο αδυνάτισμα και δίαιτα. Καταρχάς ξεκινάω να γράφω αυτό το ιστολόγιο αφού απόλαυσα μία γενναιόδωρη μερίδα καρμπονάρα, την οποία συνόδεψα με μία κρύα μπυρίτσα. Με το στομάχι λοιπόν γεμάτο και τα νεύρα μου ακέραια, θα ήθελα να μιλήσω για το θέμα δίαιτα και αδυνάτισμα, όπως το έζησα μέσα από τις δικές μου εμπειρίες.

Όπως όλες οι γυναίκες, έτσι κι εγώ θα ήθελα να έχω το σώμα σαν της Σίντυ Κρόφορντ. Εφόσον στο επάγγελμά μου δεν είμαι φωτομοντέλο και ούτε ποτέ προσπάθησα να γίνω, δεν έχω τέτοιο σώμα. Όμως η βιομηχανία της δίαιτας και του αδυνατίσματος με έπεισε πως μπορώ κι εγώ χάσω τα περιττά κιλά, το τοπικό πάχος, τους πόντους ή τέλος πάντων όποιον άλλο τίτλο φέρει η αισθητική ντροπή και να αποκτήσω μία μεσούλα δαχτυλιδάκι όπως οι φωτογραφίες από κοιλιές στα πακέτα των Kelloggs. Έτσι αφού πέρασα την εφηβεία και οι γύροι και οι κρέπες δεν καιγόταν πια ως δια μαγείας, ενώ άκουσα για πρώτη φόρα τη λέξη κυτταρίτιδα, άρχισα να ασχολούμαι με το πολλά υποσχόμενο πρότζεκτ αδυνάτισμα.

Δοκίμασα ένα σωρό δίαιτες, προϊόντα αδυνατίσματος, ακολούθησα συμβουλές, πήγα γυμναστήριο και έκανα σπορ. Διάβασα άπειρα βιβλία με πιασάρικους τίτλους, αγόρασα περιοδικά, DVD, μίλησα με διατροφολόγους και γυμναστές και κάθε φορά πίστευα πως ανακάλυψα την απόλυτη λύση. Το αποτέλεσμα; Δεν έχασα κιλά, αλλά χρόνο και χρήμα και έκανα κακό στα νεύρα μου. Πλέον οι διαφημίσεις για δίαιτες, καινούριες μεθόδους αδυνατίσματος και αποτελέσματα επιστημονικών ερευνών που απέδειξαν τη μία ή την άλλη μπούρδα, δεν με εντυπωσιάζουν καθόλου.

Ξεκίνησα αυτό το ιστολόγιο διότι βαρέθηκα να βλέπω ένα κάρο λεφτά να πηγαίνει στις τσέπες ανθρώπων που δεν πουλάνε λύσεις, αλλά φούσκες και ελπίδες. Θέλω να τονίσω ότι δεν έχω σπουδάσει οτιδήποτε σχετικό με διατροφή και αυτά που γράφω εδώ βασίζονται στις δικές μου εμπειρίες. Ελπίζω έτσι να βοηθήσω κάποια άτομα που ψάχνουν εμπειρίες από αληθινούς χρήστες συγκεκριμένων προϊόντων και υπηρεσιών σχετικά με το αδυνάτισμα ώστε να προβληματιστούν λίγο περισσότερο. Θα μου άρεζε πολύ ο διάλογος μαζί σας και θα με ενδιέφερε να μάθω και τις δικές σας εμπειρίες πάνω σε συγκεκριμένα θέματα αδυνατίσματος.

1 σχόλιο: